88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جمعی از اعضاء هیئت مدیره  بیمه کوثر از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ صبح روز گذشته جمعی از اعضاء هیت مدیره بیمه کوثر به منظور بازدید از بخش های درمانی این مرکز در یک حضور جمعی میهمان این مرکز شدند.

 

این اعضاءکه سابقه مشارکت و همکاری در خرید تجهیزات پزشکی این مرکز را در کارنامه خیری خود ثبت کرده اند این بارنیز  از قول مساعدت در همکاری به منظور تامین تجهیزات مرکز ساختمان  رز خبر دادند.

خنجری مدیر امور فرهنگی بیمه کوثر اذعان داشت : خدمات ارزنده در این مرکز جای تشکر از مدیران این مرکز و نیکوکاران همیشه در صحنه دارد که با عشق به همنوعان خود کمک می کنند . وی ادامه داد : افزایش اعتماد عمومی در  جامعه با توجه به خدمات رسانی بی نظیر این مرکز سببی است تا دوباره در کار خیر سهیم شویم .

چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در این بازدید اذعان داشت : حضور شما در این روزهای کرونائی و همراهی شما حاکی از نگرش  و نگاهی ژرف به همنوعان خویش  است که به دیده منت بر آن ارج می نهیم و بسیار خرسندیم که میزبان کسانی هستیم که توانخواهان به منزله اعضاء خانواده آنان هستند .

لازم به ذکر است این بازدید به دلیل شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی  در بخش های بستری انجام نپذیرفت تا آسیبی متوجه توانخواهان نباشد .